Wednesday 19 December 2012

MASALAH !!

Hi ! Assalamualaikum :) 

MASALAH NI !

Masalah gila nih ! Macam mana aku nak live ! ? Benda yang aku selalu bukak jadi tak boleh buka ? Mentang-mentang yang aku suke nih popular lah katakan ! Huh , seharian ber-update sajelah . Dah popular blog , blog takleh bukak bertambah-tambah sampai semua takeh bukak kecuali google or tak penting sangat dalam popular orng guna. Okey , saya rasa sampai sini saje dalam melayan kerenah twitter , facebook , youtube . I really so sad . Where i want promote my blog ? Okeyyy . Orang ramai guna gambar kat atas tu kan ? Macam mana nak promote blog ? Huh . Asal nih ? Buat stress jea . Lagi satu , laptop bapak aku tuh takde wifi takleh buka facebook , youtube , twitter . sebab wifi dia guna TM unifi . So sad my life . 


Dear , Airin 

No comments:

Post a Comment